Rez
Autor Wiadomość
 Rez


Informacje
Karta Postaci: Klik
Wysłany: 2018-09-05, 14:55   Rez



Imię i nazwisko: Feroz Aldor
Pseudonim: Rez (z derańskiego - Strach)
Rasa: Xarr - kosmita z planety Hagnum
Miasto: brak
Wiek: 31
Grupa: Others

Wygląd:
Stwierdzenie, że Fezor wygląda jak przeciętny człowiek jest błędne, wygląda on jak kamienna rzeźba. Duża zasługa w tym jego skóry o barwie popiołu i równie szarych włosach i brodzie, a z drugiej strony można powiedzieć, że przez swoje szpiczaste i lekko odstające uszy przypomina mrocznego elfa. Zaczesane na tył włosy związane są zawsze w kucyk, przez co widać jego spore zakola. Jego oczy również odbiegają od normy - źrenice są znacznie większe i posiadają czarne tęczówki. Z postury jet chudym mężczyzną średniego wzrostu (179cm, 72kg). Nie przywiązuje uwagi to tego, co nosi, jednak stara się, aby ubrania były w kolorach, które pomogą mu ukryć się w cieniu - szare, brązowe, czarne, ciemnozielone. Ze swojego świata z ubrań zostały mu jedynie skórzane spodnie i proste skórzane buty.

Charakter:
Charakter Fezora można uznać jako wyważony i rozważny - zazwyczaj. Jest on osobą spokojną, z pozoru zimną i wyrachowaną, jednak nie mającą skrupułów, aby rozpłatać przeciwnika na pół, lub odciąć mu kończyny i patrząc, jak ten się wykrwawia. Jako łowca nauczył się jednego - spokój na polu bitwy jest rzeczą najważniejszą, lecz jeszcze ważniejsze jest, aby walkę zakończyć szybko. Podczas walk z najeźdźcami nauczył się, że zawsze należy najpierw eliminować przywódcę i tym samym zasiewając chaos w szeregach rywali. W walkach ze zwierzyną, zawsze obserwował ją i zadawał cios w najsłabszy punkt. Zawsze też dba o swoich towarzyszy - potrafił przypuścić szaleńczy szturm na wroga, gdy zauważył, że jeden z jego kompanów znalazł się w rękach wroga, lub grozi im nieuchronna śmierć.
Jedną z rzeczy, które zachciewają jego opanowanie, ją rzeczy, których skrajnie nie rozumie. Wielokrotnie wpadał w złość widząc technologię elektroniczną. Nie umiał się nią zajmować, ani się na niej nie znał, więc niepowodzenia z nią - i nauka, że technologia, to wytwór pradawnych istot - wprowadza go w złość i sprawia, że chce ją niszczyć.

Umiejętności:
świetnie strzela z łuku.
Poza swoim językiem zna również język Kadzański
Tropiciel - jako myśliwy potrafi świetnie tropić, odnajdywać ślady, jak i je ukrywać
Trening zmysłów - od małego ucząc się tropić i polować był poddawany licznym treningom mającym na celu wzmocnić jego słuch, wzrok, smak, postrzeganie otoczenia i refleks. Przyniosło te rezultaty i teraz przy odpowiednim skupieniu Feroz jest w stanie dosłownie wsłuchać się w otaczający go świat i wychwytywać z niego najmniejsze bodźce.
Walka bronią białą - może nie jest w tym mistrzem, lecz świetnie radzi sobie walce używając do niej kija, mieczy, czy przedmiotów codziennego użytku.
Kamuflaż - poza posiadaniem naturalnego kamuflaży w postaci skóry, równie dobrze potrafi dostosować się do terenu i na różne sposoby maskować swoją obecność.

Moce:
Teleportacja - Umiejętność ta pozwala mu przemieszczać się na dystanse w zasięgu wzroku wykorzystując portal międzywymiarowy. Jest to jedna z podstawowych umiejętności jego rasy. Może zabierać ze sobą maksymalnie dwie osoby.

Aura strachu - To umiejętność czysto telepatyczna. Przy pomocy skupienia "wyciąga" lęki osób i istot, które ma w zasięgu wzroku. Ta umiejętność ma zasięg obszarowy, bo jak napisałem wcześniej musi on widzieć swoje ofiary. Może używać tego przykładowo na sto osób ściśniętych na przykładowym metrze kwadratowym, jak i na jednej osobie z pośród tej setki. Może on wzbudzić ukryty lęk danej osoby i podtrzymywać ten stan skupiając się na niej. Jeżeli przestanie używać tej mocy na osobie/osobach stan lękowy powinien zniknąć - zależy to do kondycji psychicznej danej osoby. Jeżeli dotrze do lęku wyjątkowo "znaczącego" dla osoby efekt będzie oczywiście silniejszy. Nie używa jednak zbyt często tej umiejętności, gdyż zabiera ona mu więcej energii
Może wzbudzać również poczucie irracjonalnego niepokoju u istot, na których używa tej mocy - oczywiście nie panuje nad reakcjami tej istoty na strach.

Widzenie w ciemności - jego wzrok jest przystosowany do widzenia w ciemności. Jedynym minusem tego, jest widzenie wszystkiego w odcieniach szarości.

Nadludzki refleks - jego umysł szybciej wyłapuje bodźce ze środowiska, dzięki czemu może on szybciej reagować na ewentualne zagrożenia.

Tarcza telepatyczna - Jest to umiejętność, jaką posiada jego rasa. Jego umysł jest naturalnie odporny na wszelkiego rodzaju ataki telepatyczne, czy próby przejęcia kontrolny nad nim przy pomocy telepatii. Faktem jest, że mocniejsi telepaci są w stanie włamać się do jego umysłu, jednak każde takie działanie skutkuje bólem umysłu u osoby, która tego dokonuje.

Słabe strony:
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---


Broń:
Toporek
Noże - dwa noże.

Ekwipunek:
Woreczek zawierający mieszankę ziołową pozwalającą mu czasowo zwiększyć swoją kondycję, szybkość, regenerację i percepcję do poziomu szczytowej ludzkiej granicy. Czas działania jednej dawki - godzina (startowo). Im częściej stosuje on tę substancję, tym więcej jej potrzeba i tym krócej działa. [ZIOŁA, Z KTÓRYCH ZROBIONA JEST MIESZANKA NIE WYSTĘPUJĄ W TEJ RZECZYWISTOŚCI]
Miecze i toporek
Worek szafirów - przywiózł go z jednej ze swojej podróży i nie zdążył oddać do wioski (dwadzieścia sztuk)

Pojazd:
Brak

Historia:
Hagnum - bo z niego pochodzi - jest krainą okaleczoną najazdami kosmitów, istot z innych wymiarów i ostatecznie wojną atomową, po której świat całkowicie zmienił swoją formę, a żyjące na nim istoty uległy wypaczeniu, mutacjom, lub powstały całkiem nowe formy życia.
On sam pochodzi z okolic dzisiejszego Gardul'saa - krainy bezkresnych bagien i lasów, które zostały zamieszane, przez rasę "szarych" - wynika to z koloru skóry ich mieszkańców. Feroz urodził się roku 4208 roku pańskiego na ternach wielkich bagien rozciągających się od terenów Gardul'ass, aż po Berianię. Już od małego wychowywany był na wojownika, jak każdy z mężczyzn z jego plemienia. Już od dziecka widział w ciemności, oraz szybciej wyłapywał bodźce ze środowiska. W wieku dwunastu lat - jak każdy chłopiec - został poddany rytuałowi "przebudzenia". Szaman podał mu mieszankę mającą wzbudzić w nim zdolności i ujawnić jego moce. Jego moce ujawniły się już na pierwsze próbie, po rytuale - nieświadomie zaczął używać swojej aury w wiosce, co skończyło się sporym atakiem paniki. Zabrano go wtedy do szamana, który uczył chłopaka, jak kontrolować. Wtedy też, podczas jednego ze wspólnych polowań ujawniła się druga z mocy Feroza - przez przypadek nagle pojawił się na plecach bestii, na którą polowali. Było to szczególnie niebezpieczne, gdyż skóra tej stwora wydzielała jad, a on jak gdyby nigdy nic staną na jego grzbiecie.
Kolejne lata i nauka panowania nad mocą zrobiły z niego jednego z lepszych łowców plemienia.
Ważnym punktem w historii, jest jego wyprawa na północ - unia plemion jego gatunku postanowiła wysłać poselstwo, do krainy znajdującej się na północy. Znajdująca się tam kraina była krainą zamieszkała, istniejące tam królestwo było akurat osłabione wojną o granice z plemieniem Feroza, a na domiar dobrego w wojnie tej zginął również ich król. Następca tronu nie miał zamiaru walczyć z szarymi, więc zaproponował podpisanie oficjalnego pokoju. Wszystko szło pięknie i ładnie - wojownicy dostali prezenty i kobiety, a do Unii plemion szarych miał zostać wysłany ładunek z reparacjami. Poselstwo zostało też zaproszone na odwiedzenie wykopalisk prowadzonych w kopalniach. Eksplorowano tam stosunkowo dobrze zachowany kompleks bunkrów z czasów pradawnych istot. Miejsce to napawało obrzydzeniem i wstrętem Feroza, jednak oglądał on tę dziwną budowlę.
W pewnym momencie, odłączył się on od ekipy i kierując się dziwną chęcią skierował się do jednych drzwi. O dziwo otworzyły się one i jego oczom ukazało się dziwne pomieszczenie. Znajdowało się w nim krzesło, stół i jakiś konsoleta, a szybą kolejne pomieszczenie. Kierowany ciekawością wszedł tam. Nagle drzwi się zamknęły, został oślepiony przez światło, stracił przytomność i chwilę później obudził się w bocznej alejce dziwnego miasta...

Informacje dodatkowe:
Jest bardzo przywiązany do przyrody - szanuje ją ponad wszelką możliwość i czuje z nią więź. Wynika to, z jego wychowania.

Wizerunek:


"We could have changed the world... now look at us...I've become a political liability...and you...you're a joke... I want you to remember, Clark...In all the years to come... in your most private moments... I want you to remember my hand at your throat... I want you to remember the one man who beat you."
 
 
 Destiny


Informacje
Wysłany: 2018-09-07, 00:38   

--------------------


Men have called my name for countless eons.
They have searched the four corners of
the world for me. They have defied the forces
of the unknnown, the realms of the dark mystics
in search of answers they cannot possess.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 8