Plastic Man
Autor Wiadomość
 Plastic Man 


Informacje
Imię i nazwisko: Patrick O'Brian
Pseudonim: Plastic Man, Eel
Wiek: ~30
Grupa: Everywhere
Wysłany: 2018-12-25, 09:43   Plastic Man



Imię i nazwisko: Patrick O'Brian
Pseudonim: "Plastic Man", "Eel", "Plas"
Rasa: Człowiek-Plastuś (i jego przygody w Fabryce Botoksu)
Miasto: Różne miejsca działania, jednak najbardziej stałe miejsce? Zapewne Metropolis, chociaż w smutnym Gotham też zdarza mu się zjawić.
Wiek: Wygląda na 30, w rzeczywistości sięga okresu międzywojennego. Sugeruje się, że może mieć nawet więcej lat.
Grupa: Superbohaterowie (Alexa play Daft Punk!)

Wygląd: Jego aparycja jest w pewien sposób nieokreślona, bo może on zmieniać dowolnie swoje kształty. Jednak zawsze, ale to zawsze pozostaje w swoich ikonicznych wręcz białych okularach przeciwsłonecznych, które może także zamienić na gogle w chwili przeinaczania się w swój kostium. Przekracza granicę wzrostu prawdziwego mężczyzny (Więc wbijajcie na Tindera, drogie panie!) o jakieś pięć centymetrów więcej, a jego waga utrzymuje się w granicach osiemdziesięciu kilogramów. Nigdy nie nosi długich czy średnich włosów, bo wręcz mu nie pasują, a o elegancję swoją dba, są koloru czarnego. Może mieć oczy dowolnego koloru, jednak jego naturalnym i zawsze utrzymującym się jest błękit. Co do stroju - najczęściej utrzymuje swoją ulubioną kolorystykę czerni, czerwieni i złota/żółci. Prosty, tworzony przez niego spandexowy kostium (Oh, good, kocham te czasy, wróćmy do nich!) także utrzymuje się w tej kolorystyce, ale zdecydowanie bardziej w czerwieni.

Charakter: Najbardziej irytujący przedstawiciel superbohaterskiego świata, a równocześnie jeden z najbardziej niepozbawiony poczucia humoru wśród tych wszystkich smutasów. Plastic Man oprócz uśmiechu na swojej twarzy przez świat idzie z wesołych nastawieniem, rzucając często komediowymi wstawkami lub ogólną pozytywną empatią, która jeszcze bardziej podkręca temperamenty innych ludzi. Przyrównać jego charakter można do wymieszania absurdu, ironicznego traktowania i slapstickowego humoru. Ale jednak, zawsze jest jakieś ale. To jest Plastic Man, a jest jeszcze sam Pat. Wiadomo, jego alter ego jest w pewnym sensie przeniesiona na jego życie prywatne. Pat potrafi być też spokojnym, zdolnym do normalnej rozmowy mężczyzną, który także potrafi czuć. Ma także swoje obawy przed życiem, które kryje właśnie pod maską żartu i komizmu. Ciemne chmury z przeszłości są także zmorą z którymi musi się zmagać. Jest samowystarczalny, ale pozwala sobie pomóc.

Umiejętności:
- Włamywacz - posiada doświadczenie jako profesjonalny złodziej i włamywacz z czasów dawnego zawodu. Wiąże się z tym zatem wiedza, którą użytkuję do dostania się do miejsc niezdolnych dla innych oraz sam sposób myślenia. Posiada wybitne doświadczenie w łamaniu zamków i banków... (I kobiecych serc!)
- Detektyw - Wcześniej wspomniane doświadczenie oraz obecność wśród wielu sław superbohaterskich posiadających zdolność składania wskazówek w zbiorczą myśl pozwoliła Patowi na nauczenie się samemu rozwiązywać zagadki. Wyróżnia go sam fakt myślenia lateralnego, czyli wykraczającego poza schematy i patrzenie na problem z różnych stron.
- Akrobata - Biorąc pod uwagę jego moce oraz zdolności z przeszłości jest bardzo dobrym atletą, który może wyginać się w różne strony, ale także walczyć bez użycia własnych broni. Ale wtedy byłoby to zbyt nudne, prawda?

Moce:
W wyniku incydentu w fabryce chemikaliów, Patrick otrzymał dzięki temu szereg zdolności umożliwiających mu walkę z przestępczością.

Flubber — Inaczej nie można nazwać tej zdolności. Ciało Pata przypomina mieszaninę ciała stałego oraz cieczy niemożliwej do określenia przez jego samego. Dzięki temu ma zdolność całkowitej manipulacji nad swoim ciałem.
    Gęstość — Plas posiada umiejętność manipulacji gęstością swojego ciała, które może stać się bardzo trudne do zniszczenia, a także bardzo ciężkie. Albo może przenieść się do gęstości równej cieczy lub stać się giętkim jak guma.
    Elastyczność — Potrafi rozciągnąć kończyny lub całe ciało do niewyobrażalnych rozmiarów, niezdolnych do określenia. Dzięki temu zyskał też nadludzką zręczność oraz koordynację ruchową. Jego ciało potrafi się też gibać, kiedy wykrywa dźwięki ultrasoniczne. W końcu musi jakoś nad nimi panować, prawda?
    Zmiana rozmiaru - Plas może zmienić swój rozmiar ciała do niewyobrażalnych wysokości. Może stać się równy mrówce lub nawet mniej, albo osiągnąć rozmiary wręcz tytanowe.
    Morfing — Można to nazwać z jedną z najbardziej rozwiniętych zdolności Plastic Mana oraz najbardziej kreatywną. W połączeniu z jego poczuciem humoru oraz właściwościami własnego ciała, Plas może przybrać dowolną postać czy kształt. Dla przykładu możemy uznać tutaj przeinaczenie się w smoka, który potrafi jednak zrobić jakąś krzywdę. To także jedna z najpotężniejszych, bo może zamienić się w chociażby zbroję czy samochód, które mają własne zasilanie czy części, tworząc z tego najbardziej funkcjonalną zdolność i najbardziej atutową. W połączeniu z resztą zdolności, czyni go tym samym jednym z niebezpiecznych przeciwników. Potrafi także dzięki temu zmienić swoje kolory, co jest trudniejsze do opanowania, dlatego trzyma się swoich zwyczajowych barw czerwieni i żółtego uniformu.
    Niewrażliwość — Pat wykazuje wzmożony czynnik regeneracyjny oraz niewrażliwości. Kiedy jego ciało zostanie pocięte - nie krwawi. Pozbawiony jest jakichkolwiek naczyń krwionośnych, więc nie jest możliwe wystąpienie krwawienie u niego. Sam Batman uznał, że ciało Patricka nie jest już organiczne, jednak nadal możliwe jest go zarażenie pewnymi chorobami, jednak będą one miały skutek niewspółmierny z oczekiwaniami - w zaburzeniach kontroli. Kiedy odetnie się mu kończymy - może je zregenerować/złączyć, jeśli znajdą się one w jego pobliżu, przyrównując to do superglue. Regeneruje się szybciej od zwyczajnego człowieka, ale nadal zabiera to dużo czasu. A także standardowa odporność na obrażenia o wysokiej sile, odporność na większość broni energetycznych (uważa się, że przetrwałby wybuch atomowy) a także jest kuloodporny. U Pata występuje także spowolniony czynnik starzenia się o stopniu porównującym go do nieśmiertelności (która jest faktem, TAK! jest nieśmiertelny) przez co utrzymuje się w świetnym wyglądzie (jak zawsze)

Odporność na telepatów — Oprócz tego, że jego wszelkie narządy w ciele są pozbawione bycia "naturalnymi", co blokuje większości telepatom wstęp do jego mózgu, co jednak nie oznacza, że nie da się do niego wejść, jednak przez to, że jest osobą o dość zwariowanej, wręcz można powiedzieć szalonej osobowości, może namieszać sprawdzającemu w głowie.


Słabe strony:
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---


Broń: Młotek, pięta, topór, nożyczki, kij baseballowy... Czego ci trzeba, misiu?

Ekwipunek:

Pojazd: Helikopter, samolot, samochód, skuter, motor, batmobile, titanmobile, supermobile, twój pies... Mogę być kim chcesz.

Historia:

Najbardziej pamiętny wstęp do życia Patrick pamięta, kiedy w wieku dziesięciu lat wylądował na ulicy. Mówi więc, że tak naprawdę wychowała go ulica. Stoczył się na złą ścieżkę, zostając gangsterem oraz włamywaczem, starając się uratować się od śmierci. Pełnoprawnym więc początkiem jego historii superbohatera zaczął się w momencie, kiedy podczas włamania do Crawford Chemical Works został postrzelony, a potem przypadkowo oblany nieznaną mutacyjną cieczą, sprawiającą, że jego skóra nabrała cech plastiku oraz plastyczności, zmieniając ostatecznie jego ciało w coś ludzkiego, ale nieorganicznego. Uciekając z miejsca wypadku został wyrzucony przez kolegów-gangsterów z samochodu i znaleziony przez mnicha, który zajął się nim i przekonał do czynienia dobra. Powołując się na swoje zdolności, Pat ostatecznie przyjął swoje miano “Plastic Mana”, aby poddać się przygodom. W międzyczasie działał jako agent FBI (Frustrujące Biuro Irytacji) aby następnie porzucić to i znowu działać na własną rękę. Stał się członkiem Ligi Sprawiedliwości ze względu na bycie cennym nabytkiem, a ostatecznie osunął się w cień, aby zająć się także prywatnym życie, będąc jednak nadal aktywnym i zaufanym członkiem tejże grupy. (Więcej przygód poznacie, gdy o nie zapytacie. Widzisz, Etriganie, moje zarąbiste rymowanie, między słowami przemykanie? Mam flow Eminema, tego czego u ciebie nie ma, yo-yo!)

Informacje dodatkowe:
— Występuję u niego zdolność wykraczania poza czwartą ścianę. Czyli to znaczy, że mogę się do ciebie zwracać! Jak fajnie! Jak to krzyczał Mel Gibson: "WOOOOOOOOOOOOOLNOŚĆ"

Wizerunek: Okularki i wszystko inne.

"We could have changed the world... now look at us...I've become a political liability...and you...you're a joke... I want you to remember, Clark...In all the years to come... in your most private moments... I want you to remember my hand at your throat... I want you to remember the one man who beat you." (Przyrzekam załatwiać się w lesie, jeść szyszki i pomagać Swamp-Thingowi w dbaniu o środowisko... czy jakoś tak, tak czy siak... Bats versus Supes HYPE TRAIN, CHOO CHOO!)
 
 
 Batman 
The Dark Knight


Informacje
Imię i nazwisko: Bruce Wayne
Miasto: Gotham City
Wiek: 45 lat
Grupa: Justice League
Karta Postaci: Klik
Relacje: Klik
Wysłany: 2019-02-17, 19:10   

--------------------
I am vengeance, I am the night, I am Batman!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 8